Wielu sprzedawców, szczególnie w ostatnich latach, bardzo zainteresowało się branżą e-commerce, dostrzegając ogromny potencjał kryjący się w prowadzeniu tego typu działalności.

Wśród licznych możliwości na rozpoczęcie biznesu w środowisku online, największe zainteresowanie wzbudzają internetowe marketplace, oferując szybki i wygody sposób na pozyskanie efektywnie działającego kanału sprzedaży. W Polsce rynek zdominowany jest głównie przez Allegro, czyli markę, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Statystyki kryjące się za sukcesem tego portalu są imponujące:

  • ponad 100 000 małych i średnich firm,    
  • 14 mln odwiedzin strony głównej dziennie,    
  • ponad 130 mln ofert,    
  • prawie 20 mln klientów,    
  • ponad 20 lat w branży.

Pora zatem odpowiedzieć sobie na kluczowe pytanie – jak rozpocząć sprzedaż za pośrednictwem tego serwisu i jakie wiążą się z nią korzyści?

Pierwsze kroki w serwisie Allegro – o czym należy wiedzieć?

Zanim rozpocznie się sprzedaż na Allegro, trzeba wypełnić formularz rejestracyjny, wprowadzając niezbędne dane, a następnie aktywować tak utworzone konto za pośrednictwem linku aktywacyjnego, który wysyłany jest na e-mail. Ostatnim krokiem w tworzeniu konta jest przelew weryfikacyjny, dzięki któremu Allegro może potwierdzić autentyczność podanych informacji.

Już na starcie warto pomyśleć o stworzeniu dobrego zaplecza dla swojego sklepu internetowego. Prowadzenie konta jest o wiele łatwiejsze, jeśli posiada się wyspecjalizowany menedżer Allegro, który znacznie usprawni i przyspieszy procesy związane z obsługą sprzedaży. Na rynku można spotkać się z różnymi opcjami, jednak najlepszym kandydatem na tego typu oprogramowanie jest system Apilo (daw.ErpBox).

Dlaczego menedżer Allegro od Apilo (daw.ErpBox) spisze się najlepiej?

Chcąc osiągnąć sukces w branży e-commerce, nie powinno się stawiać na półśrodki. Wybierając oprogramowanie do zarządzania sklepem warto zatem sięgnąć po w pełni profesjonalne opcje, jak system Apilo (daw.ErpBox) oraz dostępny w jego ramach menedżer Allegro. Główną zaletą Apilo (daw.ErpBox) jest elastyczna, modułowa budowa oraz nieustanny, dynamiczny rozwój – jest to system regularnie wzbogacany o nowe, przydatne funkcje i aktualizowany zgodnie z trendami w e-handlu.

Korzyści, jakie menedżer Allegro może zapewnić sprzedawcy, są widoczne na pierwszy rzut oka. Kompleksowa automatyzacja sprawia, że nawet najbardziej czasochłonne czynności ograniczone są do kilku kliknięć, a obsługa zamówień odbywa się szybciej, łatwiej i wygodniej. Nie można zapomnieć także o wielu dostępnych integracjach oraz dodatkowym opcjom filtrowania danych według różnych kryteriów.

Rozpocznij sprzedaż na największym portalu e-commerce w Polsce z menedżerem Allegro!

Allegro to najpopularniejszy serwis sprzedażowy w Polsce. Wielu przedsiębiorców sprzedaje za pomocą tego portalu od samego początku. Ale również są osoby, które właśnie postanowiły spróbować swoich możliwości w e-sprzedaży. Ponad 80% kupujących wybiera właśnie ten portal, kiedy decyduje się na zrobienie zakupów drogą internetową. Allegro na świecie zajmuje 10 pozycję pośród najbardziej rozpoznawalnych platform sprzedażowych. 

Dlatego też powstał menedżer Allegro, czyli narzędzie, które pozwoli na prowadzenie skutecznej sprzedaży właśnie na tym portalu. 

Na co zwrócić uwagę dodając ofertę na Allegro?

Na Allegro warto zwrócić uwagę na kilka aspektów, które pozwolą Ci na zwiększenie sprzedaży. Przede wszystkim musisz zadbać o zdjęcia, aby przyciągały one wzrok potencjalnego klienta. Klient kupuje przecież oczami! Zdjęcia powinny być profesjonalne. Warto także zadbać o opis aukcji. Osoba zainteresowana powinna znaleźć tutaj wszystkie istotne informacje. Pomyśl ile razy zrezygnowałeś z zakupu produktu, ponieważ nie miałeś ochoty kontaktować się ze sprzedającym w celu wyjaśnienia innych kwestii. Postaw się na miejscu kupującego i staraj się odpowiedzieć na wszelkie pytania! Menedżer Allegro w  Apilo (daw.ErpBox) między innymi pomoże Ci w stworzeniu własnego szablonu aukcji, który sprawi, że Twoje oferty będą miały jednolite rozmieszczenie zdjęć oraz opisów. To właśnie także to narzędzie pozwoli Ci na skopiowanie oferty z jednego konta allegro na drugie. 

Menedżer Allegro a korzyści z prowadzenia sprzedaży na tym portalu

  • Allegro to lider w branży e-commerce w Polsce,
  • dostęp do ogromnej bazy kontrahentów,
  • łatwy start,
  • brak wysokich kosztów na początku rozpoczęcia działalności.

Wykorzystując tutaj narzędzie, jakim jest menedżer Allegro jesteś w stanie w łatwy oraz skuteczny sposób zarządzać swoją sprzedażą internetową. 

Podsumowanie

By rozpocząć prowadzenie biznesu w sieci, zacznij od sprzedaży na portalu Allegro. Koszty na start są niemal zerowe, a ty otrzymujesz w zamian ogromną bazę kontrahentów. Do tego wszystkie narzędzie, jakim jest menedżer Allegro, który pozwoli Ci na zaoszczędzenie pieniędzy oraz czasu!  

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *